Si funksionon një pompë nxehtësie?

Qëndrueshmëria ka përparësi: Përveç prodhimit neutral të karbonit 1)  të ID.3 dhe ID.4, Volkswagen gjithashtu merr përgjegjësinë për mbrojtjen e klimës kur zgjedh ftohësin . Këtu përdoret pompa e parë e nxehtësisë në botë me ftohësin natyral dhe neutral ndaj klimës R744. Falë shkallës së lartë të efikasitetit, është mënyra më efikase për të ngrohur një automjet elektrik kur temperatura e jashtme është e ftohtë.

Krahasuar me një motor me djegie, një automjet elektrik nuk gjeneron nxehtësi të mjaftueshme nga përbërësit e makinës për të ngrohur hapësirën e brendshme mjaftueshëm.

Zgjidhja: një sistem shumë i efektshëm i pompës së nxehtësisë ngjesh ftohësin nën presion të lartë. Nxehtësia që rezulton përdoret për të ngrohur ajrin e ftohtë që rrjedh përmes tij.

Kjo do të thotë që më pak energji nga bateria përdoret për ngrohje me tension të lartë, duke krijuar një avantazh në udhëtime në distanca më te gjata kundrejt automjeteve elektrike pa pompë nxehtësie. 

1) Për aq sa është e mundur, emetimet e CO2 shmangen dhe zvogëlohen direkt në Volkswagen. Prandaj, nën-furnitorët janë të detyruar të shmangin dhe zvogëlojnë ato. Emetimet e CO2 që nuk mund të shmangen dhe zvogëlohen në VW dhe përmes detyrimeve përkatëse në zinxhirin e furnizimit kompensohen në të njëjtën sasi nga projektet e çertifikuara të mbrojtjes së klimës.

Brenda kufijve të sistemit.

1) Distanca maksimale e përshkueshme praktikisht sipas performancës së ID.4 Pro është: 360-520 km. Distanca reale ndryshon në praktikë në varësi të stilit të ndarjes, shpejtësisë, përdorimit të komoditetit / konsumatorëve dytësorë, temperaturës së jashtme, numrit të pasagjerëve / ngarkesës dhe topografisë. Diapazoni i përmendur i distancës, i cili pritet ta arrijnë 80% të klientëve tanë në një mesatare vjetore, ofron një orientim për automjetin përkatës. Kufiri i poshtëm i distancës gjithashtu përfshin udhëtime me shpejtësi të moderuar të autostradës dhe udhëtime në temperatura të ulëta të jashtme në dimër.

3) Për aq sa është e mundur, emetimet e CO2 shmangen dhe zvogëlohen direkt në Volkswagen. Prandaj, nën-furnitorët janë të detyruar të shmangin dhe zvogëlojnë ato. Emetimet e CO2 që nuk mund të shmangen dhe zvogëlohen në VW dhe përmes detyrimeve përkatëse në zinxhirin e furnizimit kompensohen në të njëjtën sasi nga projektet e certifikuara të mbrojtjes së klimës.

4) Në një malore prej 12%

Automjetet e paraqitura në këtë ilustrim mund të ndryshojnë në detaje individuale nga programi aktual i dorëzimit shqiptar. Në foto janë disa shtesa opsionale të disponueshme me kosto shtesë. Të gjitha çmimet nuk janë detyruese, jo çmime liste. Në mënyrë që t'i bëjmë tekstet më të lehta për t'u lexuar, ne kemi zgjedhur formën mashkullore ose femërore të fjalëve personale. Kjo në asnjë mënyrë nuk nënkupton diskriminim ndaj gjinisë së kundërt. Faleminderit për mirëkuptimin

Vlerat e specifikuara të konsumit dhe emetimit janë mbledhur në përputhje me procedurat e matjes ligjore (VO (EG) 715/2007 në versionin aktualisht të zbatueshëm) si pjesë e aprovimit të tipit të automjetit në bazë të procedurës së provës WLTP. Informacioni nuk ka të bëjë me një automjet të vetëm dhe nuk është pjesë e ofertës, por shërben vetëm për qëllime krahasimi midis llojeve të ndryshme të automjeteve. Konsumi dhe shkarkimet e CO 2 të një automjeti nuk varen vetëm nga përdorimi efikas i karburantit / energjisë elektrike nga automjeti, por gjithashtu ndikohen nga sjellja e ngasjes, rruga dhe faktorë të tjerë jo-teknikë. Devijimi i vlerave të konsumit, Emetimet dhe shpërndarja e CO2 mund të rriten me anë të pajisjeve shtesë (p.sh. goma, bashkim rimorkio, rafte tavani, etj.) sikurse dhe stili i drejtimit, shpejtësia, përdorimi i komoditetit/konsumatorëve ndihmës, temperaturën e jashtme, numri i pasagjerëve, ngarkesa, përzgjedhja e profilit të drejtimit, topografia dhe shumë më tepër. Këta faktorë ndikojnë në parametrat përkatës të automjetit si p.sh. Pesha, rezistenca e rrotullimit dhe aerodinamika. Taksa standarde e konsumit (NoVA) dhe përfitimi në natyrë llogariten sipas emetimeve të CO 2 në g / km.  

Mbyllur
Menu
Mbyll menunë

100% SUV 100% elektrike ID.4 i ri

 

Hoppla!
Ihr Browser scheint nicht aktuell zu sein. Eventuell funktioniert unsere Webseite nicht optimal. Die meisten Browser (nicht jedoch MS Internet Explorer 11 & älter) funktionieren dennoch problemlos.

Wir empfehlen Ihnen ein Update Ihres Webbrowsers!
Die jeweils neueste Version kann überall im Internet ein gutes Erlebnis sicherstellen.

Danke für Ihren Besuch und viel Spaß,
Ihr Volkswagen Team