1) Distanca maksimale e përshkueshme praktikisht sipas performancës së ID.4 Pro
është: 360-520 km. Distanca reale ndryshon në praktikë në varësi të stilit të
ndarjes, shpejtësisë, përdorimit të komoditetit / konsumatorëve dytësorë,
temperaturës së jashtme, numrit të pasagjerëve / ngarkesës dhe topografisë.
Diapazoni i përmendur i distancës, i cili pritet ta arrijnë 80% të klientëve tanë
në një mesatare vjetore, ofron një orientim për automjetin përkatës. Kufiri i
poshtëm i distancës gjithashtu përfshin udhëtime me shpejtësi të moderuar të
autostradës dhe udhëtime në temperatura të ulëta të jashtme në dimër.
3) Për aq sa është e mundur, emetimet e CO2 shmangen dhe zvogëlohen direkt në
Volkswagen. Prandaj, nën-furnitorët janë të detyruar të shmangin dhe zvogëlojnë
ato. Emetimet e CO2 që nuk mund të shmangen dhe zvogëlohen në VW dhe përmes
detyrimeve përkatëse në zinxhirin e furnizimit kompensohen në të njëjtën sasi nga
projektet e certifikuara të mbrojtjes së klimës.
4) Në një malore prej 12%
Automjetet e paraqitura në këtë ilustrim mund të ndryshojnë në detaje individuale
nga programi aktual i dorëzimit shqiptar. Në foto janë disa shtesa opsionale të
disponueshme me kosto shtesë. Të gjitha çmimet nuk janë detyruese, jo çmime liste.
Në mënyrë që t'i bëjmë tekstet më të lehta për t'u lexuar, ne kemi zgjedhur formën
mashkullore ose femërore të fjalëve personale. Kjo në asnjë mënyrë nuk nënkupton
diskriminim ndaj gjinisë së kundërt. Faleminderit për mirëkuptimin
Vlerat e specifikuara të konsumit dhe emetimit janë mbledhur në përputhje me
procedurat e matjes ligjore (VO (EG) 715/2007 në versionin aktualisht të
zbatueshëm) si pjesë e aprovimit të tipit të automjetit në bazë të procedurës së
provës WLTP. Informacioni nuk ka të bëjë me një automjet të vetëm dhe nuk është
pjesë e ofertës, por shërben vetëm për qëllime krahasimi midis llojeve të ndryshme
të automjeteve. Konsumi dhe shkarkimet e CO 2 të një automjeti nuk varen
vetëm nga përdorimi efikas i karburantit / energjisë elektrike nga automjeti, por
gjithashtu ndikohen nga sjellja e ngasjes, rruga dhe faktorë të tjerë jo-teknikë.
Devijimi i vlerave të konsumit, Emetimet dhe shpërndarja e CO2 mund të
rriten me anë të pajisjeve shtesë (p.sh. goma, bashkim rimorkio, rafte tavani,
etj.) sikurse dhe stili i drejtimit, shpejtësia, përdorimi i
komoditetit/konsumatorëve ndihmës, temperaturën e jashtme, numri i pasagjerëve,
ngarkesa, përzgjedhja e profilit të drejtimit, topografia dhe shumë më tepër. Këta
faktorë ndikojnë në parametrat përkatës të automjetit si p.sh. Pesha, rezistenca e
rrotullimit dhe aerodinamika. Taksa standarde e konsumit (NoVA) dhe përfitimi në
natyrë llogariten sipas emetimeve të CO 2 në g / km.